nothing is enough for me

en ledig dag resulterade i att jag har tagit tag i mig själv. drygt en månad blir jag kvar i stockholm och visst känns det tråkigt att lämna. jag älskar ju staden, men det ger mig inte något just nu och något sådant behöver jag inte. att jag ens har varit tillfreds med att vara i samma stad i ett helt år gör mig förvånad!

så nu har jag tusen tankar som snurrar runt. och en massa möjligheter och val. men om jag inte sätter mig i skolbänken i september, ska det här året bli ett då jag gör precis det JAG vill.

nu ringde ida nyss och vi pratade länge om allt och inget. jag kommer sakna mina jakankompisar och andra nya vänner som jag har samlat på mig under året i stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0