09 det här ångrar jag

jag är inte en person som går runt och ångrar saker tror jag. hittills har jag i alla fall inte gjort det. kanske för att jag inte gör mig så många anledningar, men också för att jag brukar tänka att det inte blir bättre av att älta saker som inte går att göra någonting åt. och går det faktiskt att göra det, så ska man göra det.

men så kan jag ibland ångra att jag inte tagit vara på sånt som jag har varit bra på. friidrotten, till exempel. det gick verkligen bra och det fanns där helt naturligt. men inom all sport kommer man nog till en punkt där man måste välja om man vill satsa på riktigt eller inte, och någonstans där försvann glöden av olika orsaker. och jag kan tycka att det var lite dumt att jag inte fortsatte dansa. men allt sånt här tar ju faktiskt slut av anledningar, man hamnar i nya faser i livet, annat dyker upp och förutsättningarna förändras.

det bästa är att tänka igenom saker och ting.
lagom impulsivt.


Kommentarer
Postat av: katarina-GK

åh, jag önskar jag vore lika stark. men jag är dum och ältar i precis allt man kan älta i. mina tankar gör alltid uppror över minsta lilla sak. jag är nog lite för tokig.

2010-12-28 @ 12:56:37
URL: http://katarinagk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0