the list

har inte så mycket att göra. så jag försöker mig på den här listan som figurerar i bloggvärlden för tillfället. god natt sedan!


BRUKAR DU KOMMA I TID?
ja, det brukar jag. i alla fall om jag bara har mig själv att ta ansvar för. om jag ska till något nytt ställe en speciell tid så tar jag mig alltid dit i töntigt god tid för att sedan (oftast) få vänta mig less på att tiden ska gå. under senaste året i skolan kom jag inte för sent förrän sista dagen. då missade sara och jag pendeln och första delen av avslutningen med klassen.

HAR DU BRA KONDITION?
nej! den är katastrofal. nog för att jag har gått uppåt en mil på jobbet varje dag i steg räknat, men det verkar inte ha bättrat på flåset något. jag hatar att träna kondition också.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
ikväll när samuel, sara och jag tog en rolig bild med samuels mac.

HUR KÄNNER DU DIG NU?
glad efter att ha haft sara här ikväll, och nöjd med bullar och te i magen.

VANLIGASTE FÄRGEN PÅ DINA KLÄDER:
svart?

BLIR DU BRA PÅ KORT?
inte dom som andra personer knäpper på mig!

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
ungefär halva söndagen. för att jag inte ville säga hej då och allt sånt där. det var det ledsammaste jag har varit med om på länge!

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
ja, jag och mamma kollade på dåliga tv-program samtidigt som jag bakade vaniljbullar.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
juice eller mjölk.

KAN DU LAGA MAT?
jadå, problemet är att jag inte har någon inspritation längre efter mitt första år hemifrån. det blir alltid så att jag varvar mellan samma tråkiga rätter.

ÄR DU NYTTIG?
just nu äter jag precis allting jag vill, men från och med måndag ska jag försöka dra ner på det. det är ju mycket roligare om det blir lite skillnad på vardag och helg!

ÄR DU BLYG?
det är olika. jag är blyg om det känns viktigt att den andra personen ska tycka bra om mig. men å andra sidan kan jag vara väldigt bra på att skaffa mig kompisar genom att vara lagom öppen.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
10.00 stod klockan på.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
har inte spelat särskilt många sedan linn och jag var besatta av lilo&stitch, så det får nog bli mitt svar... eller just det, super mario är roligt.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
det är olika, men blir nog jäkligt full av en flaska vin i alla fall. och nu mer försöker jag att inte tänja på gränserna, det blir bäst så.

JAG SOVER:
helst powernap på eftermiddagen, det är så skönt! inte lika skönt när man är tvungen att pallra sig upp bara. och min planerade halvtimmeslur blir oftast bortåt tre timmar.

VAD SA DU SENAST:
"hon gick in när sara gick ut" till pappa som undrade var katten höll hus.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS:
nix. är ingen festivaltyp tror jag.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?
beror såklart på vad det handlar om. kanske mamma eller pappa. men oftast brukar jag nog inte ringa någon alls när jag är på dåligt humör.

VAD DU SKULLE BEHÖVA NU:
en säng till lägenheten i umeå. och en påse chips vore gott!

HAR DU SNYGGA SKOR?
jadå. men mina vita converse börjar bli aningen för slitna faktiskt.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA IMORSE?
"hej."

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG I NATT?
min egen säng står i garaget just nu. men i mitt eget hem sov jag i alla fall. fast å andra sidan har jag sett min säng i stockholm som min egen ett bra tag nu. så jag har kanske ingen egen säng för tillfället.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT?
min katt, milla, sov med mig.

HAR DU KÖRKORT?
ja, sedan snart två år tillbaka.

ÄR DU ENSAM NU?
ja.

VAD SER DU MEST FRAMEMOT DENNA VECKA?
att umgås med familjen och linn och sara. och såklart att flytta vidare norrut!


Kommentarer
Postat av: amy

svar: åh,de låter fett! har sett nästan alla nu, 9 av 12, woho!

2011-08-31 @ 00:43:56
URL: http://amyberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0