så mycket bättre


dom senaste två dagarna har jag bara känt mig less. less på att stockholm är så stort, less på att kliva upp så tidigt trots att jag börjar jobba sent, less på 3 timmars resväg varje dag, less på att stressa mellan tunnelbana-pendeltåg-buss varje morgon och kväll, less på att komma hem sent, less på människor som går på fel sida på centralen, less på att äta samma sak varje dag, less på gästerna på jobbet, less på att stressa som en galning hela dagarna, less på att jag har en tv som jag aldrig hinner kolla på, less på att ha paper cuts fulla händerna, less på att inte hinna duscha, less på att sova dåligt. och så vidare, och så vidare.

men det är trots allt inte så stora bekymmer. och imorgon är en ny dag och den ska bli så mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: piamamma

älskade tovis, en månad kvar sen blir det något annat! kram!

2011-07-26 @ 15:17:25
Postat av: johanna

kan vi inte bara ta ledigt och skita i allt?

2011-07-26 @ 21:37:19
URL: http://jskarin.blogg.se/
Postat av: tove

piamamma: ja, det ska bli spännande att göra nåt nytt!



jojo: jo tack, åka utomlands kanske?

2011-07-26 @ 21:53:50
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: johanna

ja, inte mig emot! vad ska man med pengar till egentligen?

2011-07-27 @ 11:22:45
URL: http://jskarin.blogg.se/
Postat av: majan

du är så duktig som klarar av allt!! <3

2011-08-01 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0