trött trött trött trött

jag hinner inget här! nu har jag varit ute på praktik i en femteklass i en vecka, det är jätteroligt och skönt att slippa sitta och läsa kurslitteratur vareviga kväll. även om det börjar bli dags att ta itu med det igen redan ikväll. och jag glömmer bort att det snart är jul, jag bryr mig liksom inte i år. det kan lika gärna regna på julafton, jag kommer inte bry mig om det heller. under lovet är det dessutom ingen vila som gäller, eftersom en vetenskaplig text ska skrivas och det är nog en av anledningarna till att jag känner mig slutkörd. jag behöver ju mitt jullov!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Praktik redan nu? Lyx! Vi har bara praktik i 3an....

2011-12-13 @ 22:43:19
URL: http://shirins.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0