fråga och svar


jag blir jätteglad för alla snälla ord ni öser över mig! då och då frågar ni i kommentarerna hur jag redigerar bilderna, men jag har inte riktigt något bra svar på det. jag använder en urgammal photoshopversion (1990-2002, haha), har cs3 också men det vägrar jag använda eftersom jag känner mig så hemma i det andra. jag har lärt mig själv både när det gäller fotografering och redigering så jag provar mig fram mest hela tiden, försöker hålla mig till min egen stil. ändrar färger och ljus och försöker göra bilderna lite mer intressanta. jag har ett program som heter photoscape också, som jag använder ibland när jag är lat. ni får fråga igen om det är någon speciell bild ni undrar över!
god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0