femtio

1. jag är bra på att spara pengar och köper inte så mycket onödiga saker
2. jag skrattar åt nästan allting
3. jag kan känna mig själv väldigt mycket i båda mina föräldrar
4. jag gillar inte tanken på att andra kan tycka illa om mig
5. jag har aldrig blivit fin på ett skolfoto
6. jag kan sola nästan hur länge som helst, tröttnar aldrig
7. jag har varit bosatt i fyra olika länder
8. jag tycker att det kan vara riktigt roligt att städa ibland
9. jag tänker väldigt mycket som jag inte säger
10. jag gillade att fiska och att snickra när jag var liten
11. jag tänker ofta ut egna historier i huvudet om vad som kan ha hänt
12. jag känner mig varken ful eller snygg för det mesta
13. jag och min lillebror har väldigt lika humor
14. jag har inte sett sagan om ringen eller några andra filmer som man SKA ha sett heller, för den delen
15. jag har varit med som dansare i en musikvideo
16. jag har föräldrar som verkligen alltid ställer upp för mig
17. jag är pinsamt mörkrädd
18. jag brukar vara poppis bland småbarn och hundar
19. jag förlåter människor väldigt lätt och jag tror nog ofta det bästa om folk
20. jag älskar animal planet
21. jag skriver nästan bara med pekfingrarna på tangentbordet
22. jag var väldigt blyg när jag var liten och sa nästan ingenting på lektionerna
23. jag pratar dumt nog ofta alldeles för högt om personer som råkar befinna sig i närheten
24. jag hatar russin, nyponsoppa och isterband
25. jag kommer aldrig tröttna på låten nicest thing av kate nash
26. jag är inte särskilt bra på att sminka mig så därför gör jag det knappt
27. jag har svårt att riktigt komma på vad jag vill jobba med senare
28. jag har av misstag gjort en volt över en vandrarryggsäck och stukat foten på grund av det
29. jag skulle, om jag fick leva om mitt liv nån gång, satsa på att bli en duktig dansare
30. jag lägger ofta märke till konastiga detaljer hos personer, som jag inte förstår själv hur jag uppmärksammar
31. jag är dålig på att sköta om mina blommor, tre kvistar har gått av på grund av min rullgardin
32. jag gillar stockholm
33. jag var en gång i fyra olika länder på fyra dagar
34. jag gillar att spara på småsaker som är minnen och symboler för viktiga händelser
35. jag har ridit i tio år och haft två islandshästar
36. jag är duktig på att tappa bort saker när jag är på fest
37. jag brukar försöka planera mitt liv in i minsta detalj när jag inte har nåt att göra
38. jag gillar att längta till saker
39. jag har spelat piano sedan fjärde klass
40. jag hade världens bästa gymnasieklass, fy vad roligt vi hade
41. jag har nästan alltid haft samma vänner, plus några nya som tillkommit efter vägen
42. jag pratar med mamma på skype i stort sett varje kväll
43. jag var väldigt duktig på friidrott tidigare, men slutade när jag var som allra bäst av någon anledning
44. jag kan nästan inte säga nej om jag blir bjuden på godis och sånt
45. jag vill fira jul med linn och hacke någon gång, men hacke kommer nog aldrig gå med på det
46. jag har samma schema varje morgon från det att jag vaknar tills jag går till skolan, som en ritual
47. jag brukar lyssna på city and colour när jag saknar någon
48. jag älskar fredagar, då har jag en bra känsla i hela kroppen
49. jag borde tro mer på mig själv i många sammanhang
50. jag är gillar mitt liv
1. jag är bra på att spara pengar och köper inte så mycket onödiga saker
2. jag skrattar åt nästan allting
3. jag kan känna mig själv väldigt mycket i båda mina föräldrar
4. jag gillar inte tanken på att andra kan tycka illa om mig
5. jag har aldrig blivit fin på ett skolfoto
6. jag kan sola nästan hur länge som helst, tröttnar aldrig
7. jag har varit bosatt i fyra olika länder
8. jag tycker att det kan vara riktigt roligt att städa ibland
9. jag tänker väldigt mycket som jag inte säger
10. jag gillade att fiska och att snickra när jag var liten
11. jag tänker ofta ut egna historier i huvudet om vad som kan ha hänt
12. jag känner mig varken ful eller snygg för det mesta
13. jag och min lillebror har väldigt lika humor
14. jag har inte sett sagan om ringen eller några andra filmer som man SKA ha sett heller
15. jag har varit med som dansare i en musikvideo
16. jag har föräldrar som verkligen alltid ställer upp för mig
17. jag är pinsamt mörkrädd
18. jag brukar vara poppis bland småbarn och hundar
19. jag förlåter människor väldigt lätt och jag tror nog ofta det bästa om folk
20. jag älskar animal planet
21. jag skriver nästan bara med pekfingrarna på tangentbordet
22. jag var väldigt blyg när jag var liten och sa nästan ingenting på lektionerna
23. jag pratar dumt nog ofta alldeles för högt om personer som råkar befinna sig i närheten
24. jag hatar russin, nyponsoppa och isterband
25. jag kommer aldrig tröttna på låten nicest thing av kate nash
26. jag är inte särskilt bra på att sminka mig så därför gör jag det knappt
27. jag har svårt att riktigt komma på vad jag vill jobba med senare
28. jag har av misstag gjort en volt över en vandrarryggsäck och stukat foten på grund av det
29. jag skulle, om jag fick leva om mitt liv nån gång, satsa på att bli en duktig dansare
30. jag lägger märke till konastiga detaljer hos personer, som jag inte förstår själv hur jag ser
31. jag är dålig på att sköta om mina blommor, tre kvistar har gått av på grund av min rullgardin
32. jag gillar stockholm
33. jag var en gång i fyra olika länder på fyra dagar
34. jag gillar att spara på småsaker som är minnen och symboler för viktiga händelser
35. jag har ridit i tio år och haft två islandshästar
36. jag är duktig på att tappa bort saker när jag är på fest
37. jag brukar försöka planera mitt liv in i minsta detalj när jag inte har nåt att göra
38. jag gillar att längta till saker
39. jag har spelat piano sedan fjärde klass
40. jag hade världens bästa gymnasieklass, fy vad roligt vi hade
41. jag har nästan alltid haft samma vänner, plus några nya som tillkommit efter vägen
42. jag pratar med mamma på skype i stort sett varje kväll
43. jag var duktig på friidrott tidigare, men slutade när jag var som allra bäst av någon anledning
44. jag kan nästan inte säga nej om jag blir bjuden på godis och sånt
45. jag vill fira jul med linn och hacke någon gång, men hacke kommer nog aldrig gå med på det
46. jag gör samma ritual varje morgon från det att jag vaknar tills jag går till skolan
47. jag brukar lyssna på city and colour när jag saknar någon
48. jag älskar fredagar, då har jag en bra känsla i hela kroppen
49. jag borde tro mer på mig själv i många sammanhang
50. jag är gillar mitt liv


Kommentarer
Postat av: s

awesome :)

2010-10-13 @ 23:52:30
URL: http://sajohansson.blogg.se/
Postat av: Papz

51. Du är bäst!

2010-10-14 @ 06:33:57
Postat av: Linn

Håller med Hans! Och jag vill också att vi tre ska fira jul ihop, dumma Ronja :(

2010-10-14 @ 09:46:19
URL: http://linnberg.blogg.se/
Postat av: emma

jaaaa, lax är så äckigt! likaså fiskbullar. iiisch!

2010-10-14 @ 16:00:56
URL: http://eksu.blogg.se/
Postat av: julia

otroligt fin lista!

2010-10-14 @ 16:53:57
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: josefin

Mysig blogg =)

2010-10-14 @ 17:10:28
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: emma

men nejö! den är så rosa och äcklig, haha :D

2010-10-14 @ 17:58:14
URL: http://eksu.blogg.se/
Postat av: johanna

haha nämen! vad kul :D det skulle nog martin gilla, helt klart! skrev du nå roligt? hihi

2010-10-14 @ 18:46:25
URL: http://jskarin.blogg.se/
Postat av: piamamma

det var jättekul att få ta del av ditt liv på det här sättet, älskade unge!

2010-10-14 @ 19:31:00
Postat av: tove

MAMMA & PAPPA: ni är bäst :)

LINN: jaaa, jag förstår inte varför hon inte vill fira jul med oss. vi skulle vara så ansvarsfulla så!

2010-10-14 @ 20:11:25
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: ph

det där var roligt att läsa! du verkar så bra tove

2010-10-14 @ 22:35:49
URL: http://karinjosephine.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0