svårt

jag hatar en sak just nu och det är när personer inte är som man tror men också när personer är precis som jag trott. ibland vill jag minnas alla känslor jag någonsin har känt, läsa alla ord jag skrivit till någon och veta alla orsaker till att vi skrattade tillsammans. för då och då har jag inga känslor i kroppen och behöver se tillbaka på något. men att se tillbaka gör alltför ofta att man gråter och saknar saker som det trots allt var bäst att man lämnade bakom sig. och om en månad kommer jag undra varför jag slösade dagar på att undra var felet egentligen låg.


Kommentarer
Postat av: JENNSAN - mitt mode

känner igen det där...

2010-01-31 @ 18:31:11
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Ebba

du skriver bra! Känner igen mig..

2010-01-31 @ 21:21:38
URL: http://ebbasfoton.blogg.se/
Postat av: Bea

Så himla sant!

Ibland får jag för mig att jag borde dokumentera hela mitt liv, spara ner allting och konstant fota av allt jag ser bara för att jag ska försöka hålla kvar allting. Och alla andra! Hur de såg ut, hur kul det var just då och så vidare.

Det värsta är när man känner sig sviken och försöker förstå varför man inte såg det komma redan innan det började. Och så glömmer man ju allting så fort också.. som tiden går snabbare bara för att man blir äldre.



..Lång kommentar! haha.

2010-02-01 @ 12:21:12
URL: http://nejinteentill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0