bara det där


nu, nu låter vi varandra andas.


Kommentarer
Postat av: MoaA

Hej Tove! Jag måste först och främst säga att du har en väldigt fin blogg med otroligt fina bilder.



Jag tycker mycket om att fota och jag har länge funderat på att skaffa mig en systemkamera. Jag tänkte att eftersom du verkar fotointresserad så kanske du kan tipsa mig om någon bra kamera som finns att köpa?

Min andra fråga är om du har något bra redigeringstips hur du tycker att man kan göra bilderna finare?



Vore oerhört tacksam för svar!

kram Moa

2010-01-03 @ 03:17:47
Postat av: tove

MOAA: hej! och tack så hemskt mycket! egentligen är jag inte alldeles insatt i kameradjungeln. själv har jag ju en nikon d40 som jag är nöjd med men en motsvarande kamera finns ju även hos canon, som passar som första kamera. du får nog helt enkelt känna hur dom känns i handen och tänka efter hur mycket pengar du är villig att lägga ut. men jag kan som sagt bara rekommendera nikon d40.



redigeringstips, vad är det du vill veta hur man gör? jag använder photoshop och photoscape. det sistnämnda är bra när man är lite lat och detr kan du ladda hem gratis. det är nog bara att testa sig fram, försök hitta någon egen stil!



hör av dig om det är något mer! lycka till! :)

kram!

2010-01-03 @ 11:04:07
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0