06 ett ögonblick

ett väldigt bra ögonblick var för bara en stund sedan, då jag klev innanför dörren i vårt hus. klockan halv två idag lämnade jag mitt rum i jakobsberg och åtta timmar senare kom jag hem till hudiksvall. tågen gick alltså inte direkt som dom skulle, det började med att mitt tåg ställdes in samma minut som det skulle ha gått och sedan ställdes tåg efter tåg in. så det var verkligen en lättnad att kliva in i mitt mysiga, juliga, varma hus här hemma. tillsammans med familjen och katten. och min stora säng, mitt lilla rum, vårt välfyllda kylskåp och tanken på att det är jul nu på riktigt. det var ett bra ögonblick när jag insåg allt det.


Kommentarer
Postat av: olga

hur fint som helst.

2010-12-23 @ 13:54:24
URL: http://likeafadingrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0