hemma?


jag sitter hemma i mitt hus i sverige nu. igår vid halv nio startade vi vår hemresa, vi övernattade på flygplatsen vilket inte var det allra mest bekväma och det blev alltså ingen vidare sömn. sju gick flyget till madrid och några timmar senare åkte vi därifrån till stockholm. har tryckt i mig en massa god mat och sånt, det känns inte alls dumt. men jag har lite separationsångest tror jag, jag var kanske inte riktigt klar med mallorca. och vi hade ett väldigt roligt äventyr, felicia och jag! men jag har trots allt saker att ta itu med hemma, skolgrejor inför framtiden, det är också viktigt. nu har jag varit vaken i stort sett sedan 8 igår morse, så det känns som om det kan vara dags att sova nu! god natt.


Kommentarer
Postat av: felicia

åh, haha jag längtar redan tillbaka! Trots att det är rätt skönt att vara hemma, börjar jag redan känna mig lite rastlös :S

2010-04-29 @ 14:41:03
URL: http://aupairmallorca.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: jag med! Vi får ta o göra ett återbesök nån gång!

2010-04-29 @ 15:02:03
URL: http://aupairmallorca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0