how far is heaven?


sista dagen av 2009. ett år har aldrig gått såhär snabbt förut! jag har tagit studenten, jag har åkt runt en del i sverige. jag har lärt känna en underbar person, jag har njutit av att vara den jag är. jag har tagit steget från mitt trygga hem ut i stora världen där jag skulle stå på egna ben och dessutom ha ansvar för en annan liten människa, jag har totalt besökt fem länder under året varav två av dom har jag hunnit bosätta mig i på riktigt. jag har genom det lärt känna en vän för livet, plus att jag lärde mig en hel massa om mig själv och om hur världen fungerar. jag har gjort misstag och saker jag ångrar men också vågat saker och tagit steg framåt, jag har tagit mig ur saker och förstås gått in i nya.

jag hoppas att det nya året blir ungefär lika händelserikt! gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: piamamma

Älskade Tove! Lycka till!

2009-12-31 @ 11:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0